Online diensten Afspraak maken (huisarts) SGE Orion


Vragen aan uw huisarts? Klik hier voor een eerste advies!


Inloggen op MGN

Voor spoedeisende zaken die niet kunnen wachten, adviseren we u contact op te nemen met de centrumassistente.

Let op: in verband met de uitbraak van het coronavirus is het online maken van afspraken met uw huisartsenpraktijk op dit moment niet meer mogelijk. Alle overige online diensten zijn wel gewoon beschikbaar.

Voor de volgende zaken kunt u géén online afspraak maken:

  • Spiraal plaatsing
  • Ingreepjes
  • Hechtingen verwijderen 
  • Injecties geven 
  • Uitstrijkje maken
  • Oorsmeer verwijderen
  • “Gewone” wratten op handen en voeten behandelen

Bel voor bovenstaande ingrepen s.v.p. met de centrumassistente via T. 040 - 711 63 00.

Bent u plots verhinderd? Zeg de afspraak dan tijdig af, liefst 24 uur van tevoren.

Meer tijd nodig? Voor elke afspraak wordt 10 minuten ingepland. Komt u voor meerdere klachten of denkt u om een andere reden meer tijd nodig te hebben, maak dan een dubbele afspraak (dubbel consult).  Komt u met meerdere personen? Maak dan voor iedereen een aparte afspraak. 

Heeft u psychische klachten? Maak dan een dubbele afspraak (20 minuten).

Waarneming: Bij afwezigheid van uw eigen huisarts (vakantie, nascholing of ziekte) wordt u geholpen door een van de andere huisartsen in het centrum.



English

Please make a direct appointment with your own doctor (GP). You will receive a confirmation of your appointment on your computer screen. Would you like to receive a confirmation of your appointment via e-mail, change or cancel your appointment? Then log in with your DigiD on the patient portal MijnGezondheid.net (MGN).


Login on MGN

For urgent matters that cannot wait, we advise you to contact the centre assistant.


Please note
: you CANNOT make an online appointment when you have cough complaints. Should you have cough complaints, you are requested to call in order to possibly make an appointment.

Furthermore, you cannot make an online appointment for the following:

  • Spiral/intra uterine device (IUD) placement

  • Operation

  • Removing sutures

  • Giving injections

  • Pap smear or Pap test

  • Earwax removal

  • Treating ‘ordinary’ warts on hands and feet

For the above procedures, please call the centre assistant via T. 040 - 711 63 00.

Are you hindered from coming or indisposed to come for the appointment? Then cancel the appointment well on time, preferably 24 hours in advance.

Need more time? We plan 10 minutes for each appointment. If you have more than one complaint or if you think you need more time for some other reasons, please make a double appointment (double consultation). Are you coming with more than one person? Then make a separate appointment for each person.

Do you have psychological complaints? Then please make a double appointment (20 minutes).

Note: In the absence of your own general practitioner (due to vacation, training or illness) you will be helped by one of the other general practitioners in the centre.



Mevr. C. van Gils Mevr. K. van Aubel




    
Mevr.  I.B. Herfst Dhr. D.J. Vendrig   

 


 

  
 Mevr. A. Krabbe  

  
  


Uitgelicht
Contact met het gezondheidscentrum
Contact met het gezondheidscentrum
Geplaatst: 17 maart 2020

Het advies is tot in ieder geval 6 april om zo weinig mogelijk fysiek contact met elkaar te hebben en te zorgen dat mensen met klachten thuis blijven. Toch kan het zijn dat u een vraag heeft aan uw huisarts of andere zorgverlener in het centrum. Wat zijn nu de richtlijnen? En wat zijn de mogelijkheden voor andere vormen van contact met de zorgverlener bij uw gezondheidscentrum?

Gezondheidsklachten
Gezondheidsklachten
Geplaatst: 17 maart 2020

Heeft u hoestklachten/ keelpijn/ last van snotteren en/of lichte verhoging, blijf thuis! Neem bij toenemende benauwdheid/ kortademigheid EN koorts boven 38 graden contact op met uw huisarts. Lees in dit artikel meer over wat u bij welke klachten het beste kunt doen.

Uw medicatie
Uw medicatie
Geplaatst: 17 maart 2020

Door het coronavirus hebben wij momenteel te maken met grote drukte. Hierdoor kan het verwerken van uw medicatie mogelijk 2 dagen langer duren dan normaal het geval is. Wij willen u daarom verzoeken om niet te bellen met de vraag of uw medicatie klaarstaat. Wanneer uw medicatie klaarstaat, dan sturen wij u een e-mail of een sms-bericht.