Ons centrum Klacht of compliment melden


Wilt u iemand een compliment geven? 

Dan horen wij dat graag van u!


Compliment geven


Heeft u een Klacht?

Bij SGE werken enthousiaste medewerkers die er alles aan doen om goede zorg te leveren in overleg en in samenwerking met u. Toch kunnen er situaties ontstaan waarin u ontevreden bent. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren daar waar het nodig is. Indien u uw kritiek kenbaar maakt, kunnen wij hierop inspelen. Tevens kunnen wij door uw uiting van kritiek een herhaling proberen te voorkomen. Ons streven is om ervoor te zorgen dat uw klacht wordt verholpen en uw onvrede weggenomen zal worden.
>  Uitgebreide klachtenregeling SGE.


Klacht melden
Uitgelicht
De laatste corona-adviezen – het (zelf-)test- en isolatieadvies – vervallen
De laatste corona-adviezen – het (zelf-)test- en isolatieadvies – vervallen
Geplaatst: 20 maart 2023

Bij griep- en verkoudheidsklachten is het nog steeds belangrijk om alert te blijven, of die nu het gevolg zijn van het coronavirus of niet...

Het juiste telefoonnummer
Het juiste telefoonnummer
Geplaatst: 1 maart 2023

Het juiste telefoonnummer om het gezondheidscentrum Stroomz Orion telefonisch te bereiken..

Bereikbaarheid tijdens de voorjaarsvakantie
Bereikbaarheid tijdens de voorjaarsvakantie
Geplaatst: 16 februari 2023

Van 20 t/m 24 februari is Stroomz in de ochtend tot 12.30 uur te bereiken voor de standaard huisartsenzorg. From February 20th to 24th, our healthcare centers are availabe for regular care till 12.30 pm.