Ons centrum Uw gegevens wijzigen


Verandert er iets in uw gegevens? Wij horen het graag!

U kunt de volgende wijzigingen online aan ons doorgeven:

 

Klik hier om online uw wijziging door te geven

U kunt uw wijziging ook persoonlijk aan de balie, telefonisch of via e-mail doorgeven aan de centrumassistente van het gezondheidscentrum.

Verhuizen?

Als u gaat verhuizen is het belangrijk uw gezondheidscentrum hiervan op de hoogte te stellen. Zeker als u ook gaat veranderen van huisarts, bijvoorbeeld omdat u naar een ander stadsdeel of andere woonplaats verhuist. 

Ik ga verhuizen, maar blijf bij dezelfde huisarts
Verhuist u binnen de wijk en blijft u ingeschreven staan bij hetzelfde gezondheidscentrum? Geef dan uw adreswijziging online (zie hierboven), telefonisch, persoonlijk of via e-mail door aan de centrumassistente.

Ik ga verhuizen en ga hierdoor naar een andere huisarts
Verhuist u naar een ander gezondheidscentrum of andere huisarts? Dan is het van belang dat uw medische dossier wordt overgedragen aan de nieuwe huisarts. U vult hiervoor het onderstaande uitschrijfformulier in.

Uitschrijfformulier
Uitgelicht
Contact met het gezondheidscentrum
Contact met het gezondheidscentrum
Geplaatst: 17 maart 2020

Het advies is tot in ieder geval 6 april om zo weinig mogelijk fysiek contact met elkaar te hebben en te zorgen dat mensen met klachten thuis blijven. Toch kan het zijn dat u een vraag heeft aan uw huisarts of andere zorgverlener in het centrum. Wat zijn nu de richtlijnen? En wat zijn de mogelijkheden voor andere vormen van contact met de zorgverlener bij uw gezondheidscentrum?

Gezondheidsklachten
Gezondheidsklachten
Geplaatst: 17 maart 2020

Heeft u hoestklachten/ keelpijn/ last van snotteren en/of lichte verhoging, blijf thuis! Neem bij toenemende benauwdheid/ kortademigheid EN koorts boven 38 graden contact op met uw huisarts. Lees in dit artikel meer over wat u bij welke klachten het beste kunt doen.

Uw medicatie
Uw medicatie
Geplaatst: 17 maart 2020

Door het coronavirus hebben wij momenteel te maken met grote drukte. Hierdoor kan het verwerken van uw medicatie mogelijk 2 dagen langer duren dan normaal het geval is. Wij willen u daarom verzoeken om niet te bellen met de vraag of uw medicatie klaarstaat. Wanneer uw medicatie klaarstaat, dan sturen wij u een e-mail of een sms-bericht.